Klachtenregeling

Wij van Tandheelkundig Centrum Crombag Valkenburg streven naar een continue verbetering van onze zorg, en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen.

Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden. Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Indien u niet tevreden bent kunt u uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of aan de balie. Ook kunt telefonisch contact opnemen (043  -60 900 98), of een mail sturen naar info@tcvalkenburg.nl

Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en proberen samen met u tot een goede oplossing te komen.

 

Klachtenregeling

Wij proberen eerst samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.